- Hvordan viderestilles der når telefonen er besvaret
Man kan viderestille i Miralix ved at højreklikke på den person man ønsker at viderestille til, og klikke på "Omstil direkte til...".
Hvis man vil viderestille et opkald som man har taget på sin mobiltelefon kan man omstille ved hjælp af RenMobil appen. Se "Omstilling af opkald med RenMobil appen" nederest på siden. - Hvordan opsættes telefonen til at viderestille til omstilling, når telefonen ikke besvares
Se "Viderestilling af opkald med RenMobil appen". (Gælder kun opkald til direkte mobilnummer, opkald til gruppenummeret vil altid blive sendt videre til næste ledige person i gruppen.) - Hvordan trækker man sin kollega’s telefon
Man kan trække et opkald ved at højreklikke i Miralix på personen og vælge "Træk opkald".
Bemærk: det er kun muligt at trække et opkald, hvis der ringes på "gruppenummeret", hvis der ringes direkte til personens mobilnummer kan man ikke trække opkaldet. - Hvordan melder vi os ud af systemet, så telefonen ikke ringer videre til andre i gruppen
Man melder sig ud ved at klikke på "PAUSE" eller "LOG UD" i Miralix. Hvis ingen i gruppen skal modtage kaldet skal alle i gruppen klikke på "PAUSE" eller "LOG UD". - Kan direkte opkald udefra blive viderestillet, når telefonen ikke besvares
Ja, se "Viderestilling af opkald med RenMobil appen". - Skal der være telefonsvarer på alle telefoner, eller kan opkald viderestilles til omstillingen efter x antal ring
Opkald til direkte mobilnummer og ikke gruppenummeret kan viderestilles til et valgfrit nummer efter 5-30 sekunder uden svar. Det er ikke muligt at viderestille efter "x" antal ubesvaret opkald. - Ved sygdom, hvordan viderestiller vi
Ved sygdom skal personen selv gå ind i RenMobil appen og slå viderestilling til. Se "Viderestilling af opkald med RenMobil appen" herunder.
RenMobil App:
- Gennemgang af RenMobil appen
- Omstilling af opkald med RenMobil appen
- Viderestilling af opkald med RenMobil appen