Spørgsmål: Hvor kan jeg finde vejledninger til alt omkring den nye mailserver.
Svar: Alle vejledninger ligger på Helpdesk.khs.dk.
Spørgsmål: Mit brugernavn eller kodeord virker ikke.
Svar: Som brugernavn indtastes e-mailadresse, og som kodeord indtastes din personlige kode.
Virker det stadig ikke så kontakt Helpdesk på helpdesk@khs.dk.
Spørgsmål: Jeg havde flere postkasser i min Outlook før.
Svar: Følg vejledningen til at tilføje en postkasse til din Outlook: Tilføj en postkasse i Outlook.
Spørgsmål: Jeg kunne se nogle af mine kollegers kalender i Outlook før.
Svar: Du skal tilføje dem igen. Som udgangspunkt kan man se alles emner i kalenderen.
Spørgsmål: Min signatur er væk.
Svar: Følg vejledningen til at generere en ny signatur: Ny signatur.
Du kan også tage den fra en af dine sendte mails.
Spørgsmål: Min Digitale Signatur virker ikke mere.
Svar: Kontakt Helpdesk på helpdesk@khs.dk.
Spørgsmål: Mine mappenavne er på engelsk.
Svar: Log på webmail og vælg dansk som sprog og tidszone.
Spørgsmål: Jeg kan ikke finde grupper eller fællespostkasser i adressekartoteket.
Svar: Generelt hedder alle grupper og fællespostkasser nu "KHS" foran navnet. Så prøv at søge efter "KHS <navn på postkasse eller gruppe>". Du kan også kigge i de adresselister der hedder "KHS Alle Delte Postkasser" og "KHS Alle Grupper".
Spørgsmål: Hvor ændrer jeg mit kodeord på Webmail
Svar: Følg vejledningen: Skift kodeord på Webmail.